On the morning of the 6th, Goo Hye Sun was interviewed over the phone, "I saw the report in the morning. It's true that we are close, but I'm surprised people thought we were dating. I think they are trying to make sure I never get married(laughs)(she jokes about this because this is the second false rumor of her love life that's been spread). We're both optimistic people, so we're planning on just laughing it off."
在6 日的早上,透過電話訪問了具惠善" 我今天早上看到了報導,我們的確關係很好,但是對於人們說我們正在約會(戀愛),我我感到很驚訝,我想他們是不是不想我結婚啦~(笑) (她開玩笑,是因為這是第2次,傳出有關她戀愛的錯誤傳聞了)
我和敏鎬都是樂觀的人,對於這傳聞,我們只是一笑而過

When she first heard the news, rather than being confused, Goo Hye Sun found herself laughing. While starring in "Boys Over Flowers", she has had more than one false rumors spread about her love life. Though she seemed calm throughout the scandal, she  admitted her feelings of regret.
當具惠善第一次聽到這個新聞時,比起感到煩惱,具惠善反而覺得好好笑,剛剛開始拍攝花樣男子時.已經不止一次出現關她戀愛的錯誤傳聞了.雖然他對於這些流言蜚語看起來很感到平靜,但是對此他還是感到抱歉

"Lately when I am doing interviews, a lot of people ask me about Min ho. Min Ho told me that when he does interviews, he gets asked about me as well. And in those situations, various topics can come up. I have filming with Min Ho today, and it may get awkward. But we've gotten close over the few months we've worked together. So I think we can be cool about it, and get past this."
之前,當我做訪問時,有很多人問我有關敏鎬的事,敏鎬也告訴我當他做訪問時,也收到很多有關我的提問,在所以這個情況下,會有很多不同的話題出現.
今天我會和敏鎬一起拍攝,可能會感到一點不自在,但是經過這幾個月一起拍攝,我們的關係變親了,所以我們不會理會這些事,讓它過去吧

Lee Min Ho also expressed his disappointment through a representative, "We are close, but I was really caught off guard by the rumors. Just because two people are close, it doesn't mean they have to go out."
此外,李敏鎬透過
經理人表達了他對於再次傳出緋聞感到失望的心情"我們關係好,但€這些傳聞是令人不能防備的,"2人關係好,並不代表他們正在交往
fr soompi
chinese version by 儀

arrow
arrow
    全站熱搜

    lianelo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()