現在去見你--金範 [F4 Special Edition]






I'm Going to Meet You Now
現在去見你



Within the people I simply brush by
在人郡中我輕輕擦過
I wanted to find more than anyone
我比任何人都想找你
The eyes welled up with tears, that voice
雙眼湧滿淚水,
那聲音

I only want to hold you
我只想抱住你
If I miss you and call out to you my dear
親愛的, 如果我想念你
就呼喚你

Wherever I may be, it is for you
無論我在那裡
都是為了你


I'm calling your name again
我再次呼喚你的名字
Because I'm like this
因為我就是像這樣
Because your are the one I love
因為你就是那個我愛的人
I'm going to see you again
我現在再去見你
A love deeper than my tears
愛比我的眼淚更深

The lamp on the street where we
在街道上的燈
First spoke shines a light on my heart
我們第一次在心中燃點起光亡
Eveything that catches my eyes,everything
一切事物都吸引我的目光
Are memories that remind me of you
是回憶提醒我想起你
If I tell you that I’ve gotten too really like you
如果我告訴您, 我真的很喜歡你
Will you feel unsettled? I wonder
我想知道你會感到懷疑嗎?

I'm calling your name again
我再次呼喚你的名字
Because I'm like this
因為我就是像這樣
Because you are the one I love
因為你就是那個我愛的人
I'm going to see you again
我現在再去見你
A love deeper than my tears
愛比我的眼淚更深

With only you
只有和你一起
No matter how many things
不管有多少事
Even if I'm reborn
即使我再生
Will you feel insettled? I wonder
我想知道你會感到懷疑嗎?


I love you more than anyone
Inside my heart,

在我心中, 我比其他人更愛你
Because you live in my heart
因為你就在我心裡
I'm going to meet you now
我現在再去見你
Bringing along the promise of forever
帶着永遠的承諾
I'm so happy to be loving you
我感到很幸福去愛你
arrow
arrow
    全站熱搜

    lianelo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()